5 Pași pentru a-ți păstra greutatea de Paste

Iubim sărbătorile împreună cu toate gusturile bune care vin odată cu ele! Nu scriem acest articol pentru că nu credem că meriți câteva zile de relaxare de Paste sau să te bucuri din toată inima alături de cei dragi. Dimpotrivă.

Doar că știm de asemenea că multe persoane au muncit mult în ultimele luni pentru a atinge o anumită greutate. Dacă și tu ai făcut un progres cu care te mândrești și pe care nu vrei să îl pierzi, acest articol e pentru tine.
Pentru că ți-am pregătit 5 pași ușor de urmat în timpul sărbătorii de Paste care te vor ajuta sa-ti pastrezi greutatea și forma fizică. Așadar, bucură-te de mesele tradiționale de Paste, de un cozonac și de un pahar de vin, dar încearcă să faci și următoarele 5 lucruri:

  1. Începe-ți ziua cu un mic dejun sănătos
  2. Plimbare, plimbare, plimbare
  3. Consumă legume la fiecare masă
  4. Nu ronțăi între mese
  5. Limitează consumul de alcool

1. Începe-ți ziua cu un mic dejun sănătos

Mesele festive încep de la prânz. Așadar nu e obligatoriu să începi festinul de la prima oră. Limitează-te la micul dejun pe care îl consumi în mod normal și sari peste pască, cozonac sau salată boeuf. 

Iată câteva variante sănătoase de mic dejun pe care le găsești și în platformă:

  • Budincă de ovăz cu ciocolată și banană
  • Cafea + Omletă cu spanac + salată de castraveți
  • Smoothie Alcalin
  • Ouă roșii + Ardei umplut cu cremă de brânză, nuci și ceapă verde
  • Ardei proteici cu ou

2. Plimbare, plimbare, plimbare

Mersul pe jos e medicament. 

𝙳𝚊𝚌𝚊 𝚎𝚜𝚝𝚒 𝚒𝚗𝚝𝚛-𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚊𝚜𝚝𝚊, 𝚒𝚎𝚜𝚒 𝚕𝚊 𝚘 𝚙𝚕𝚒𝚖𝚋𝚊𝚛𝚎. 𝙳𝚊𝚌𝚊 𝚝𝚘𝚝 𝚗𝚞 𝚝𝚒-𝚊𝚒 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚗𝚒𝚝, 𝚒𝚎𝚜𝚒 𝚕𝚊 𝚘 𝚊𝚕𝚝𝚊 𝚙𝚕𝚒𝚖𝚋𝚊𝚛𝚎.

Spunea chiar Hipocrat.

Spre deosebire de Crăciun, de Paste avem o vreme superbă afară care ne invită la plimbări lungi în natură, drumeții sau mici escapade pe bicicletă.

Ia-ți familia în fiecare zi la o astfel de plimbare și propune-ți să faci cel puțin 5,000 de pași într-un ritm mai alert. Copiii vor fi cu siguranță încântați și toți vă veți simți mai ușori și veți digera mai rapid bucatele grele.

Vei arde între 130 și 300 de calorii (în funcție de ritmul tău, greutate, vârstă și condiție fizică) dar mai important decât atât este că obții următoarele beneficii pentru sănătate:

  • sănătatea sistemului cardiovascular
  • sănătatea plămânilor
  • diabetul, tensiunea arterială, durerile musculare sau ale încheieturilor sunt mai ușor de gestionat
  • oase mai puternice
  • mai puțină grăsime corporală

3. Consumă legume la fiecare masă

Asigură-te că ai o salată sau o garnitură de legume la fiecare masă. Fibrele te ajută să te saturi mai rapid, accelerează procesul de digestie, previn constiparea și absorb grăsimea din preparatele grele. 

Îți recomandăm să prepari legumele cât mai puțin pentru ca acestea să-și păstreze prospețimea și nutrienții. Poți opta pentru o salată fresh cu un dressing  de lămâie și portocală sau legume la grătar, ideale lângă orice friptură delicioasă.

Uite și câteva idei de salată din platformă:

  • Salată cu avocado si fasole roșie
  • Salata Green cu tofu afumat
  • Salata Mediteraneana Veggy

4. Nu ronțăi între mese

De multe ori nu facem exces caloric din ce mâncăm la mese, ci din nenumărate gustări și ciuguleli dintre mese pe care nu le mai punem la socoteală.

Limitează-te la mesele principale și dacă ți se face foame optează pentru un fruct sau o gustare sănătoasă, plină de nutrienți.

Guests clang glasses of champagne with delicious strawberries

5. Limitează consumul de alcool

Și alege băuturile mai slabe în calorii, cum este vinul sau prosecco. Evită cocktail-urile pe bază de tărie și siropuri pline de zahăr!

Nu uita să consumi un pahar de apă la fiecare pahar de alcool consumat.

Începe și tu marea transformare!

Ai tot amânat marea ta transformare? Exteriorul reflectă întotdeauna interiorul… Te invităm așadar să preiei controlul vieții tale și să începi primul program de transformare corporală din România care tratează mai întâi interiorul.

Ne axăm pe cursuri online de nutriție dar și de dezvoltare personală, interviuri cu personalități de excepție de la care avem cu toții de învățat și sute de rețete video împărțite pe planuri alimentare, atât de ușor de pus în practică încât și un copil ar putea să o facă!

Click aici pentru informații despre ofertă și abonamente.

Noi îți urăm un paste fericit alături de cei dragi, multă fericire, sănătate și echilibru interior!

Ti-a placut articolul? Da-ne share